imagine

Autor Téma: Joysticky apd.  (Přečteno 6887 krát)

MrMarkusCZ

  • Host
Joysticky apd.
« kdy: Březen 12, 2014, 07:07:14 odpoledne »
Budou to už skoro dva roky co Razer představil koncept Artemis, škoda, že to nerealizovali, i když by to určitě bylo hodně drahé.
http://www.theverge.com/2012/6/5/3066205/razer-artemis-mechwarrior-concept-controller-gallery

Offline Slaneeshek

  • Nováček
  • *
  • Příspěvků: 19
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Joysticky apd.
« Odpověď #1 kdy: Březen 12, 2014, 07:23:19 odpoledne »
No jako vzhledem k tomu lcd a taky tomu že by to mělo být razer.Tak ta cena by byla vskutku nechutná.
Nehledě na to že klávesnice a myš by stejně asi podávala lepší výkony.Museli by totiž přepracovat i ovládaní hry aby ten joy byl vůbec konkurence schopen.
Mír díky lepší palebné síle.

MrMarkusCZ

  • Host
Re:Joysticky apd.
« Odpověď #2 kdy: Březen 12, 2014, 07:47:43 odpoledne »
No jo, něco jiného je ergonomie v mašině plné vybrací a něco jiného klidný koutek s PC ;D

Offline Kryten 2X4B

  • Nováček
  • *
  • Příspěvků: 20
  • Karma: +0/-0
    • Zobrazit profil
Re:Joysticky apd.
« Odpověď #3 kdy: Březen 24, 2014, 07:22:44 odpoledne »
Mě by bohatě stačila nějaká aplikace pro gameboard G13, aby mi to ukazovalo parametry nebo hlášky o cíli, armoru a tak...
Akorát by se jim nelíbilo, kdyby to poskytovalo nějakou taktickou výhodu :(

MrMarkusCZ

  • Host
Re:Joysticky apd.
« Odpověď #4 kdy: Leden 08, 2015, 02:30:48 odpoledne »
Po 10 letech klidného ústupu slovíčka HOTAS ze slávy to vypadá na velký návrat! Doufám, že ve spojení s Oculus Rift už nastálo, protože tam je HOTAS pro simulátory nutnost.

http://www.reddit.com/r/EliteDangerous/comments/2rpj20/google_trends_shows_a_huge_spike_in_the_search/

Teď to krmí Elite Dangerous, ale doufám, že se přidá i Star Citizen, v komunitě hodně lidí volá po oficiální a důkladné podpoře Oculus Rift, zatím se oficiálně připravuje jen pro Hangar Module, ale nakonec to bude doufám kompletní podpora. Už teď hraje modul Arena Commander třetina hráčů na HOTASu. Že to myslí s HOTASem vážně dokládá i oznámený vývoj vlastního designu HOTASu s některým z osvědčených výrobců hardwaru. Výrobci jako Thrustmaster kopírují obvykle techniku USAF, ale třeba se dočkáme od SC něčeho neortodoxního.

Je mi líto, že jsme na fóru MechWarriora a Piranha Games nedělá pro HOTAS více. Výjimečně se na ofiko fóru nebo Redditu objeví nějaký věrný příznivce, co si mechy užívá s HOTASem, ale všichni přiznávají horší výkon, než když to hrají klasicky na myši a klávesnici. Pokud nepočítám VorpX, MWO si navíc nezahrají ani majitelé Oculus Riftu. Ono to asi není jednoduché udělat hru tak, aby HOTAS důkladně podporovala, ale když už se to povede, mělo by to být vždy výhodou proti běžnému ovládání a ne obráceně.

Offline Robertak

  • Starší člen
  • ****
  • Příspěvků: 275
  • Karma: +1/-0
    • Zobrazit profil
Re:Joysticky apd.
« Odpověď #5 kdy: Leden 08, 2015, 05:37:45 odpoledne »
tak pamatuju si, že ještě MW3 Mercenaries jsme mastili na joysticku.. :-)

MrMarkusCZ

  • Host
Re:Joysticky apd.
« Odpověď #6 kdy: Květen 05, 2016, 10:32:48 dopoledne »
Jestli plánujete joystick, počkejte si, co nového představí Thrustmaster. Jeho produkty mají výborný poměr cena/výkon, snad v tom budou pokračovat.

https://www.reddit.com/r/EliteDangerous/comments/4hyl5w/thrustmaster_product_release_event/

Offline Kaunmann

  • Plný člen
  • ***
  • Příspěvků: 120
  • Karma: +4/-0
    • Zobrazit profil
Re:Joysticky apd.
« Odpověď #7 kdy: Květen 05, 2016, 10:51:43 dopoledne »
Mám od nich volant a přesně jak říkáš skvělý poměr cena/výkon.

O joysticku bych uvažoval,musí to bejt o hodně lepší pocitově, ale jestli se s tim líp zaměřuje a střílí to si nejsem ažtak jist...?


MrMarkusCZ

  • Host
Re:Joysticky apd.
« Odpověď #8 kdy: Květen 05, 2016, 02:15:59 odpoledne »
To hodně záleží, jak je udělaná hra. MWO je FPS klasika stavěná na myš, mechanika pohybu torza a rukou je tak volná, že těžko hledat něco lepšího než myš jak ji rychle ovládat. Situace by se změnila, kdyby PGI předělala ovládání mecha a udělala pořádnou simulaci toho, co má pilot mecha v kabině k dispozici. Na to pak mapovala ovladače počítače. Tady by HOTAS nebo různé kombinace joysticků a doplňků dávaly smysl, protože by mohly být mapovány přímo, zatímco použití klávesnice a myši by muselo některé věci zjednodušit. Bohužel v MWO vnímám jediný pozůstatek takového přístupu - Throttle Decay, tohle je snad jediné místo, kdy rychlostní páka má smysl.

Třeba při bočení by sice analogová osa joysticku dokázala řídit rychlost, ale k čemu to, když hra preferuje vždy bočení co to jde (co nejrychleji se s mechem otočit, ať už na místě nebo při pohybu). Přesnější bočení by mělo smysl, kdyby to hra vyžadavala, byl ve hře lepší fyzikální model. Řekněme běžím s Locustou 170km/h a dám PLNÉ bočení - co se stane? Teď nic, mech si tam vesele zatočí. V reálu by tohle mělo způsobit nutnost naklonit mecha do vnitřku zatáčky, aby nepřepadl. Setrvačná síla by hrozila ztrátou kontaktu s povrchem (neměl by mech mít směrové trysky pro vyrovnání zážehem proti?). Ovládání torza by v tu chvíli mělo být velice obtížné až uzamčené. Stejně tak by měla být omezená funkčnost zbraní a samozřejmě vyhodnotit vliv přetížení na pilota. V tuhle chvíli, když bych měl k dispozici analogové bočení, tak to bude mnohem lepší, dokážu zpomalit a zároveň bočit pěkně plynule a nepřehánět to, vykroužit zatáčku podobně jako s autem, bez ztráty kontroly a s lepšími možnostmi ovládat torzo a zbraně. Jenže takhle MWO dělaný není, je to jen arkádovka a joystick mi proto nedává v MWO smysl.

Letecké a vesmírné simulátory jsou na tom lépe.

Offline Robertak

  • Starší člen
  • ****
  • Příspěvků: 275
  • Karma: +1/-0
    • Zobrazit profil
Re:Joysticky apd.
« Odpověď #9 kdy: Květen 06, 2016, 09:01:19 dopoledne »
souhlas Markusi, líp bych to nenapsal.. MWO v podaní PGI je bohužel jen taková FPS arkáda potuněná, jako že sedíš v mechu.. fyzikální model veškerej žádnej.. kdyby aspoň ty mechy uměly upadnout při přetížení gyra... si pamatuju že v MW3, když malej mech dostal ránu z AC-20 nebo LBX-10-20, tak šel prostě na zem.. :-) to samý, když jsi do něj "drcnul" s něčím 2x těžším.. prostě PGI si to složitější dělat nehodlá.. :(

MrMarkusCZ

  • Host
Re:Joysticky apd.
« Odpověď #10 kdy: Květen 22, 2016, 06:50:59 odpoledne »
Saitek respektive Mad Catz to opět podělal, od akvizice jde kvalita do kytek. Závěrečný verdikt důkladné recenze X-56 Rhino se závěrem vyhnout se tomu velkým obloukem. Ve spotřebitelské třídě teď pro Thrustmaster T.16000M případně levnější ale už kompletní T.Flight Hotas X není pořádná konkurence.


MrMarkusCZ

  • Host
Re:Joysticky apd.
« Odpověď #11 kdy: Září 16, 2016, 09:40:58 dopoledne »
Situace se Saitekem se vyvinula snad nejlépe jak mohla. Logitech koupil od MadCatz Saitek!  :P

http://kotaku.com/mad-catz-sells-saitek-to-logitech-1786689563